Friday, April 8, 2011

KesuNgguhAn


Jumaat /16.50 pm /office

baru jer nak bersemangat tulis crita pasal kesungguhan si dia tapi bunyi fone n call dari Mr. Jack the opponent lawyer buat semangat aku terbantut tuk teruskan menulis pasal  kawan aku ni..baru nak feeling tapi tuelah nak menulis masa office hour..so hasilnya terbantutlah tulisan aku yg sememangnya mmg bukan time tuk aku menulis...aku ni konon mencuri masa bekerja ni sebabkan  mata dah mengantuk..tambah dgn mood nak bekerja dah takder..alasan : sbb ptg jumaat..huh!alasan!!manusia ni mencipta alasan2x dgn harapan tuk mengelakkan kesalahan yg sememangnya dah sah sah mmg salah dia..hehe..ya lah..mood takder waktu ptg jumaat alasan dia; sbb otak dah mula berfikir nak cuti..mood takder waktu pagi isnin plak alasan sbb dah cuti 2 hari so 'monday blues'..whatever~

takperlah mungkin lain kali jer aku sambung crita yg tadi konon konon semangat nak tulis..aku kena lah berbalik ke alam nyata alam 'office hour'..huhu...just word yg still berlegar legar kat kepala aku ni is KESUNGGUHAN!!!

3 comments:

  1. =) mood sy dah hilang dah nak tulis crita ni..kalo tak mesti awk dapat baca crita sy =)

    ReplyDelete
  2. Ya Allah, kembalikan mood Enna......Amin.
    saya nak baca juga cerita awk tuuuu...

    ReplyDelete