Monday, July 18, 2011

JaLAn JaLan...

Astaghfirullah..tak tahu naper rasa macam tak betul hari ni..pagi tadi aku pi seremban..ada bankruptcy matter kat sana..wlwpun bukan aku yg drive tapi still rasa penatnya bila outstation ni..alhamdulillah lah tadi utk first time ke seremban aku ada teman..pasni  dlm bulan September kena pi sendiri plak..huhu…keje sbg lawyer ni wat aku travelling sana sini..alhamdulillahlah tak banyak kes yg perlu aku ‘kluar daerah’..hehe ..hanya setakat pi SEREMBAN, JOHOR BAHRU, KUALA PILAH DAN KELANTAN..setakat tu,  ini jer tmpt luar yg aku pergi…

Masa mula mula pi Kelantan bila habis kes aku duk lepak kat surau jer.. 7 jam menunggu flight  macam tu jer..huhu..pastu kali kedua pi dah berani skit berjalan jalan kat sana.. =) nanti bulan ogos ada lagi..huhu.. ‘bercinta’ tul nak pi tempat jauh jauh ni..
(makan coklat, baca majalah, semak balik fail tuk matter tadi..huhu..tu lah keje aku masa duduk kat surau lapangan terbang sultan ismail petra waktu tggu flight nak balik KL)

Kes kat johor plak aku pi naik kreta jer..saper lg yg jd mangsa aku kalo bukan fir…dia peneman setia merangkap ‘driver’ aku..hahaha…hmm..kat johor plak byk bg kenangan kat aku..huhu..nak tulis tak??hmm..nantilah..takder mood nak tulis..huhu..

Seremban ni plak episode baru aku..ni nampaknya nak kena berulang alik la pasni..hmm….

Bila masuk opis td rasa macam blur jer dari tadi…buat keje pn macam rasa di awan awangan..sampai nak call client td tapi tercall the opponent lawyer plak..confidentnya dail no tu n nak ckp ngan Dr x… tapi bila angkat Edie gelakkan aku n cakap ‘ni salah nombor lah cik enna oi…”edie gelakkan aku..haha..malu plak ngan Edie..hmm…aduh lah..

Astaghfirullah..Ya Hayyu Ya Qayyum Birahmatika Astaghith Aslihli Syakni Kullah Wala Takilni Ila Nafsi Toratu’ ain…

Ok lah..since mood takder nak menulis aku nak beransur dulu lah yer..nak sambung wat keje plak..nak memaksa diri dan otak ni mengerah tenaga yg ada tuk settlekan semua keje yg ada..ok fren..ciow..adios..bye...

No comments:

Post a Comment