Wednesday, March 30, 2011

oh Ya Allah!

bila bukak blog, aku tgk hny stkt 2 post jer yg aku buat tuk bulan mac ni...hmmm..lama dah aku tak update blog aku ni..tak tahulah busy atau apa...mgkn tak der idea nak menulis..ptg tadi igt nak lah merapu kat blog aku ni..konon konon nak menjadikan ada 3 post sebelum habis bulan 3 ni..at the end aku tulis gak blog aku..ni pun hati  dah mula tergerak nak tulis bila nak kongsikan pasal KEMATIAN!


ptg tadi aku sibuk buat keje n terima msg farah...Rudy dah x ada..Ya Allah!Innalillah..itu jerlah yg mampu aku cakap..mmg sgt terkejut ngan msg farah...mmg aku dapat tau (wlwupun lambat) yg arwah koma..tapi bila msg tu yg aku terima maksudnya dah sampai masa arwah pergi ke alam yg Nyata! 

Aku mmg tak rapat ngan budak budak lelaki sepanjang di UIA..tapi kalo tgk muka aku mmg kenal n ada yg aku tau nama..arwah antara nya la..mmg aku hny kenal muka n tau nama..character or sikap arwah mmg aku tak tau langsung...Al fatihah..aku sebagai saudara seagama mendoakan roh arwah ditempatkan di kalangan orang yang beriman..amin...

takut tak mati?entahlah....bila fikirkan amalan yg tak banyak ni YUP aku memang takut!tapi kadang kadang aku pikir baik cepat mati  dari selalu membuat dosa..kadang kadang rasanya dah tak larat nak hidup bila rasa banyaknya lah dosa yang aku buat...kalaulah timbangan tu dapat dilihat mgkn manusia akan dapat tau timbangannya lebih berat ke arah mana...aku plak??timbangan aku??wallahualam..

jom sama sama baca pasal artikel kematian ni 

apa pun selalu lah kita ingat kematian ni coz siapa tahu mungkin lepas ni msg msg yang diterima oleh kawan kawan kita plak sebarkan "Enna dah x ada!" Wallahualam..

No comments:

Post a Comment