Wednesday, September 7, 2011

perubahan =)


tak tau dari mana nak mulakan...rasa macam pelik sgt..semuanya berlaku terlalu pantas...hari ni jer smuanya berubah..tapi ada ker org akan perasan?huhuhu...apapun semuanya dah ditentukan oleh DIA..aku tak tahu apa yg akan berlaku in future..aku cuba yg terbaik jer...bak kata aku; kita cuba yg terbaik dan yg selebihnya kita berserah n tawakal pada DIA..sekurang kurangnya taklah aku berserah pada DIA tanpa aku tak buat apa-apa usaha..DOA+USAHA+IKHTIAR+TAWAKAL = DUIT
p/s : still tak percaya =)
“Ya Allah, aku memohon petunjuk memilih yang baik dalam pengetahuanMu, aku mohon ditakdirkan yang baik dengan kudratMu, aku mengharapkan kurniaMu yang besar. Engkau Maha Kuasa dan aku adalah hambaMu yang dhaif. Engkau Maha Tahu dan aku adalah hambaMu yang jahil. Engkau Maha Mengetahui semua yang ghaib dan yang tersembunyi.

2 comments:

  1. budak2 sekolah mana boleh bercinta ! haish.....hahaha!

    ReplyDelete
  2. ohhh..xleh yer..baik cikgu!!hahaha =D

    ReplyDelete