Tuesday, August 2, 2011

penat...

pagi tadi kes kat kelantan..ingatkan bicara jalan tp opponent nak dptkan tarikh lain plak..so kesudahannya hanya amik date baru..mmg penat..balik plak dalam kul 3.30 smpai kl n masuk opis jap tuk wat kes sok..huhu...mmg penat..sgt penat..aku tak tahulah camner lawyer ppuan lain yg nampak enjoy ngan their life n seems like they love their career so much..hehehe...tabik spring ngan lawyer ppuan yg dah ada keluarga but able to manage their life perfectly... =) hmmm...mgkn bila dah ada tanggungjawab ni wat someone lg pandai uruskan hidup dia??hmmm...mgkn yer...hehehe...

so berbalik kepada crita aku...hari ni first puasa n alhamdulillah aku dapat berpuasa...bila masuk jer bulan ramadhan mmg akan terasa kelainan dia..suka sgt...sebenarnya byk nak cerita tapi badan dah penat...so td dari nak banyak menulis akhirnya just tukar background jer..huhu...mgkn ada masa nanti aku akan cerita apa yg aku nak cerita..InsyaAllah...itupun kalo igt...hehehe...

k lah..bye...

No comments:

Post a Comment