Sunday, February 20, 2011

sLeEpIng BeAuTy (=_=)

nak ikutkan mata ni sekarang dah mengantuk..tapi petang tadi dah tido...sepanjang petang!!!!!YUP SEPANJANG PETANG.....huhuhu..apa punya anak dara lah tido jer ni???tadi pun mula tido kul 2 pastu bgn sembahyang zohor kul 3 lebih pastu dah solat pastu sambung tido n pastu kul 6 lebih bgn sembahyang asar plak...YA ALLAH.....cik nadhrah oiiiii..apa nak jadi ni???huhuhu..jap nak pikir naper yer aku tido jer sepanjang petang ni....no definite answer...mak selalu cakap...NAPER LAK NAK IKUT SGT MATA KO TUE..hahaha..yup..dulu aku suka tido...tapi sekarang bila mak dah cakap camtu aku kurangkan tido..btul gak apa mak cakap..kalo aku pikir pikirkan mmg byk benda yg aku boleh buat kalo aku tak tido..mgkn ptg tadi aku bosan kot tak tau nak buat apa...so tu yg tido..huhuhu...HELLO!!!cik nadhrah sayang!!!yang fail tebal tuk kes sok pun u tak sentuh lagi apa crita ni??? (ALAMAK!!!!hahaha..nampak sgt pemalas nya..kes tuk sok pun aku tak baca lagi..ok2x diriku..jap lagi kita mula bukak fail yer n tgk pliding!!!huhuhu) 


ok lah...hari ni sbnrnya takder benda sgt nak tulis..jap..ada jer..igt petang tadi nak cerita pasal NASI JAGUNG MAK....tapi hehehe..dah TERTIDO...TERTIDO??KE SENGAJA TIDO..huhuhu..ok lah..tuk NASI JAGUNG MAK kalo ada masa lain kali aku crita yer..yg pasti aku just nk bg tau penangan NASI JAGUNG MAK telah membuatkan aku makan TGH HARI n MALAM...(aku kan tak makan malam..so bila makan malam rasa...huhuhu...alamak termakan malam..) ..ok guys..aku nak bukak fail n nak kena baca..adios...

No comments:

Post a Comment