Wednesday, February 9, 2011

thanx adik adik ku..luv u olls..hehehe

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

OK. pAgI nI kiTa MulAKaN kErjA kItA dEnGaN KaTa-KAta MotIvAsI..

Tapi sebelum tu aku nak cerita sikit..(hehe..senyum sorang sorang) cerita bermula dengan…Alkisah…. “Adik adik aku sangat sangat supportive..dia orang ni selalu menyokong aku bila aku dah hampir putus asa or bila aku ada jer masalah dia orang ni mulalah mainkan peranan dia org ngan bg semangat atau tulis apa apa n post kat labtop aku ni..penuhlah desktop aku ni ngan STICKY NOTES yg ada tulisan ayat ayat motivasi/pembakar semangat (kenapa nak bakar semangat tak bakar kalori aku ni..hahaha)..ok lah..bawah ni antara ayat/tulisan/taipan adik adik aku (ada ker perkataan taipan ni??tapi kalo dah menaip kenalah tulis taipan kan?hahaha):
APA PUN ANGAH JUST NAK BAGI TAU YANG ANGAH SAYANG KORANG..THANX A LOT…MMMMMUUUUUAAAHHHHHHHHH….


~marya dan fickry sayaaaaaaang angah.kerja happy happy ye :) love yah babayh:D
******************************************************
~Kerja tu jadikan salah satu minat walaupun ada yang kite sendiri tak suka...takde kerja yang senang...Allah bagi kite nyawa pun adalah satu kerja yang Allah tugas pada kite,seperti ibadah kepada Nya...kite akan peroleh sesuatu dari kerja kita,bukan hanya harta tapi.................. jawapan tu pada ko sndiri...ehe -fir-
###########################
menyibuk je bangfir ni nak motivate angah.nasib baik benda yg baik-.-'~marya~
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

maya pun nak motivate angah gak...
to my lovely angah..
wat kerja tu elok2..klau tension ingat maya..trus hilang tension tu...maya gerenti la..huahuahua... :)


ANGAH SAAAYAAAANGGGGGGG KORANG...........

No comments:

Post a Comment